träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Gillet !!!

Av anette - 9 maj 2011 15:43

I helgen höll vi överraskningsgille för svågern min !! Han blev 40 år .... så fort han blivit hämtad började vi fixa till. Jag hade gjort potatissallad samt två sorters pastasallad.

Kalaset blev perfekt !


God mat

 

Gott att dricka


 

...... och en skvätt åt hunden med :0)


 

 
 
marmor

marmor

9 maj 2011 19:58

Här har det varit fest! Hoppas att ni hade trevligt. Sommarvärmen har kommit, jippi!
Ha en fin kväll!
Kramen!

http://marmor.zoomin.se

anette

9 maj 2011 20:33

Ha ha ha alla barnförbjudna kort håller jag hårt om fniss


kram kram

 
Jessica

Jessica

9 maj 2011 21:34

Mmm, ser gott ut!

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Nancy

Nancy

11 maj 2011 13:19

Ohh, ser supergott ut, så fint du fått här i bloggen. Fick ledig tid över på jobbet och kikar över lite bloggar. Ni ser ut att ha det toppen, ha det gott vidare, kramisar,,, <3

http://nancy66.se

anette

11 maj 2011 14:11

Tack vännen , ja man sitter tyvärr inte framför datorn lika mkt längre ..... svårt att hålla sig a´jour med alla bloggar fniss.

Ha det bäst

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards