träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Det händer grejjor

Av anette - 10 maj 2011 06:08

Underbart väder hade vi även igår , man börjar snart bli bortskämd över maj värmen. Gick ut o tog en titt på mina ägor o grödor.

Vad tror ni då hon ser ???


 

Mina potatis plantor börjar minsann få blast o kika fram :0).

Har vi tur finns det lite knölar till Midsommar.


Jag har börjat se mig om efter en bättre beg kamera. Jag kan inte zooma med min lr sättpå ett objektiv , jag vill kunna zooma mkt ,  gud vilken djungel jag gett mig in på ......

Amatör fotograf som man e , fattar man nada .....


Ha en toppen dag :0) !!!


 
 
Jessica

Jessica

10 maj 2011 07:11

Åh, så härligt med egenodlad potatis till midsommar. Håller tummarna för det. =)

Ja, har man väl börjat fundera över det där med kameror och börjat byta upp sig verkar det inte finnas någon ände... Själv köpte jag min första digitala systemkamera ett par år sedan och sen dess vill jag bara ha mer! Fler objektiv, extern blixt, reflexskärmar, fjärrkontroll, stativ - you name it. Dyr hobby, men det ÄR ju så kul!

P.S Typsnittet du använde till texten "Och lite dricka till maten..." i ett tidigare inlägg är ju sååå fint så man bara dör! Vad heter det? Jag bara MÅSTE ha det! Snälla...? ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

10 maj 2011 07:14

Jag älskar oxå de typsnittet men funkar inte till å ä ö !!!

 
carina jonsson

carina jonsson

10 maj 2011 09:57

LÄngesen jag satte pära men gott är det minnsan :) En kanon fin dag med strålande sol igen,hoppas solen lyser på dig med.Sköt om dig och ha en fin dag / kram

http://svartangel.n.nu

anette

10 maj 2011 13:55

De e så goa de små man själv odlar fniss

sköt om dig

kramis

 
Josefina

Josefina

10 maj 2011 18:08

Hej,
och tack för ditt erbjudande ang Funbeat. Jag har ett konto där, dock oanvänt på ett tag... Men om jag tar tag i det igen så hör jag av mig, skulle vara jättekul att "köra ihop".
Kram

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

10 maj 2011 20:08

Klart vi ska :)

kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards