träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Trött i både kropp & knopp

Av anette - 12 maj 2011 21:31

Idag har jag varit med om en upplevelse jag sent kommer att glömma. Jag fick både huvudvärk o spänningar i nacken !! Och njutningen av dansens moderna konst.

Men det var värt det , jag var ju på maratonzumba i kväll. Jag höll ut i 3,5 timmar !!!! Inte illa tycker jag själv. Det var en helt underbar atmosfär där lukten av svett o tyvärr hemska väderspänningar blandades i ett kulturhus utan vettig ventilation . Men man fick försöka hålla andan o gå ut o hämta en nypa frisk luft då o då !!


Nästa lördag är det dax för ännu en maraton om jag kan gå tills dess fniss !!


Nu ska jag sova , orkar inte ens lägga in en bild !!


Sov Gott !!

 
 
Josefina

Josefina

13 maj 2011 07:02

3,5 timmar !!!!! Då har man rätt att vara trött ! Go girl !
Håll utkik på din fb, jag slänger dit en vänförfrågan senare i dag (med meddelande, eftersom jag inte går under mitt riktiga namn på bloggen).
Ha en skön fredag 13:e...
Kram

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

13 maj 2011 07:41

Du kan tro att det känns i mina ben idag fniss !!! Ser fram emot ditt meddelande ;)

Du med får ha det great !!
Kram

 
Jessica

Jessica

13 maj 2011 16:31

Låter kul - förutom pruttdoften då... :S

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

13 maj 2011 17:39

Den var inte nådig heller !!!! Blääää !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards