träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Hur långt ska det behöva gå ???

Av anette - 14 maj 2011 13:59

Satt o läste runt på nyhetstidningarnas sajter o satte i halsen då jag läste detta !?!

Är det klokt ? Är det normalt ?

Gud så upprörd jag blev. Hur funtade e inte denna mamman ???Vilka signaler ger hon sin dotter ?

Nog tusan ska en liten 8 årig flicka få ha skrattrynkor !

Usch fy tusan säger jag bara !!!!!

Visst har jag sett alla dessa mammor till skönhetsprinsessor som kan gå till överdrift när det gäller strikt kost o motion mm mm men nu ......

Jag e mållös !!!

 
 
Jessica

Jessica

15 maj 2011 13:39

Jag håller med dig, vilken jä-la idiotmorsa! Ungen är ju för f-n inte färdigvuxen ännu! Visst är mycket i dagens samhälle fejk; naglar, löshår, lösögonfransar, botox, fettsugningar, rumpimplantat och you name it, men att börja redan före tio års ålder kan ju bara sluta i en katastrof. Stackars barn, hon kommer nog aldrig att bli nöjd med sig själv, eller nej, fel sagt - hennes mamma kommer nog aldrig att bli nöjd med hur hon ser ut.... Flickan kommer ju inte ens att VETA hur hon egentligen ser ut. Åh, vilken jädra knaskärring till morsa!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

15 maj 2011 19:07

Jag var mållös !!! Funtad mamma till max !

 
Ingen bild

Susanne

18 maj 2011 18:30

Blev lika upprörd när jag såg detta. Men läste nu senast att flickan har blivit omhändertagen. Mamman är anmäld för barnmisshandel. KRAM

anette

18 maj 2011 19:11

det e inte klokt !!!!! Jag känner mig just nu som en PERFEK mamma med mindre defekter ;0)

kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards