träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Ingenting e omöjligt ........

Av anette - 15 maj 2011 17:15

.... jag tog orden ur Gunde Svan´s mun .

En man i trikåbyxor , eller kroppskondom som Norrmännen säger.

Nu har jag oxå tagit steget fullt ut till denna märkliga klädkreation .............. köpt  stumfilmsbrax , som gubben kallar dem ha ha ha !!!! Jag har alltid tyckt dessa löpar byxor ser fjantiga ut. Misstolka mig ej , tycker fortfarande de ser fjantiga ut , ja näst intill tramsiga,  men jag funderade härom dagen , då jag sett ett par med en dragkedja baktill , kanon tänkte jag , sen att springa i bomullsbyxor som skaver både här o där o inte absorberar kroppsvätskan ..... nix jag blir hellre medlem i kostymklubben för stumfilmer Ha Ha Ha ....

De e riktigt bekväma , tro det eller ej, så

" shit happens ; I will look like a total geek "


För att vara riktigt säker på att jag passar in tog jag två par , ett par långa o ett par pirat. Sen lyxade jag till det med en funktionströja oxå.

Ps jag tycker inte mindre

OM ER SOM ANVÄNDER ER AV DESSA BRAX !!!!


Nu jävlar kör vi .....

tänk att man ALLTID hittar bra ursäkter till att få shoppa ...... 


Så ikväll ska jag testa , vem vet jag kanske spurtar på som bara den ................ om inget annat för att hinna hem till hockeymatchen ............... gubben laddar redan o sys med familj kommer oxå över !!!


 
 
Jessica

Jessica

15 maj 2011 18:48

Träningskläder är ju kanon! Minns när jag först började träna i gamla sunkiga T-shirts och några slags leggings eller vad jag nu kunde hitta. Tyckte att folk som la pengar på att köpa kläder avsedda att svettas i var sjuka i huvudet. Mycket vatten har runnit under broarna sen dess, nu köper jag till och med SPECIALSTRUMPOR för att ha när jag tränar... :)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

15 maj 2011 19:06

Man lär sig något nytt varje dag

 
Mia

Mia

15 maj 2011 20:09

Bra kämpat, har aldrig tyckt om att springa men träning i sig går bra. Undrar vilken text du andvändt dig av i rubrikerna?

http://lill-mia.bloggplatsen.se

anette

15 maj 2011 21:07

Chantelli antiqua heter stilen , jag har aldrig gillat löpning men som ett komplement funkar det för att få igång konditionen igen !

 
Ingen bild

Ljungström

17 mars 2012 08:18

http://www.sportsdirect.com/

Från en FunBeatare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards