träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Backe upp o backe ner ....

Av anette - 17 maj 2011 20:05

Jag säger det igen , livet är som en berg o dalbana , upp o ner hela livet !

Idag är det en dag på topp. Har känt mig otroligt glad o pigg , o på gott humör. Kanske för att morgonrutinerna fortlöpte utan en massa tjat.


Härom dagen kändes det så surt då jag inte såg vikt resultat på vågen .... men jag kämpar på , o dagens vilodag igår var väl behövd. Ikväll var det åter dax för min  motionsgrupp. Benhinnorna är inte på topp ännu så det blev 1.3 km löpning. Sen gjorde jag ett 50 tal abs , Plankan klarade jag i 2 min ha ha ha , gick vidare till utfall o front kicks. Därefter gjorde vi Lucy Wyndham Read´s cirkelövningar. Allt som allt ett 60 min pass !!

Det var skönt att få röra på sig igen , men benhinnorna gillar inte löpning , kanske vila mer än en dag .....

Morfar var snäll o passade barnen under tiden . Tänk Jag som aldrig  kunde förmå mig att fixa barnvakt för att jag skulle få träna , fniss ...... hittade på en massa ursäkter hela tiden.

Tom gubben min berömde mig igår för att jag slutat röka o börjat motionera regelbundet utan att GE upp !!!! Det var STORT kan jag erkänna. Inte ofta man får beröm ....... men jag har kämpa glöd !!!! Tänk om det vore så enkelt :


 

Nu ska jag mysa de sista 10 min med barnen , de fick titta färdigt på filmen som slutar nu halv nio.

 
 
Jessica

Jessica

18 maj 2011 06:51

Yep, jag tar en burk av varje tack. Eftersom jag beställer så många produkter, kan du väl vara vänlig och slänga med en burk svett också utan exta kostnad? Den skulle få hela paketet att kännas lite mer realistiskt och ge en känsla av att man faktiskt jobbat hårt på allvar. ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

18 maj 2011 06:54

Ha ha ha den glömde jag ju bort :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards