träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Fredags morgon !

Av anette - 20 maj 2011 06:16

Solen skiner från en klarblå himmel ,

doften av en kopp kaffe är rena njutningen !

Helt underbar morgon med andra ord. Jag e pigg o glad , det är fredag !!

Jag ska ta ett pass på promenadbandet innan jag ger mig ikast med fredags fixet. Det får bli lite enklare städning , då jag ska hinna

handla o packa klart husvagnen !

Gud vad vi ska njuta av att bara vara ...... längtar så in i norden.


 

 
 
Jessica

Jessica

20 maj 2011 06:50

Hoppas ni får en riktigt underbar husvagnshelg! Ställer ni upp den långt ifrån där ni bor, eller håller ni er i närheten?

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

20 maj 2011 07:25

Vi har den ca 45 - 50 min bilresa , inte så farligt , uppe i Halmstad !!

 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

20 maj 2011 07:07

Åh, vad härligt att åka iväg med husvagnen! Vi hade oxå husvagn för några år sedan...
Vad hurtig du blivit, tänk om man hade hälften av all din energi!
Trevlig helg nu o ha det så gott!!

http://www.troyatyra.se

anette

20 maj 2011 07:25

Japp en riktig träningsnörd fniss , kände att jag behövde ta tag i min livsstil !!

Ha det super
kramisar

 
Josefina

Josefina

20 maj 2011 18:34

Oh, vad roligt med husvagn !
Jag tjatar här hemma om en husbil, men det är bara jag som är intresserad av campinglivet här :-(
Ha en underbar helg, och njut av ledigheten !

PS jag har precis kommit hem från gymmet, det tar sig, jag tror du smittar av dig lite på mig ändå ;-)

Kramen

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

22 maj 2011 17:05

härligt att inspirera dig vännen !!!
Kör hårt
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards