träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Tråkigt väder

Av anette - 24 maj 2011 06:25

Usch o fy för att skicka barnen till skolan denna morgon. Regnet står som spö i backen o Åskguden har börjat vakna så smått.

Han har inget vidare morgon humör !!

Idag väcker jag barnen senare. De har hälsovecka på skolan o ska idag äta frukost där. Inget hemma alltså . I morgon fyller graben 8 år så idag ska det börja fixa o donas lite. Han ska ha disco på fredag för sina kompisar o sen firar vi o familjen honom på söndag. Tänk vad tiden den går !!


Nu ska jag skriva något som känns både lättande , vemodigt o skrämmande.

Jag är inne på sista arbetsveckan !! Vi har sålt macken pga olika komplikationer, så from fredag kan jag läggas i ett nytt fack - de arbetslösas.

Tänk jag har ALDRIG i hela mitt vuxna liv varit arbetslös !!!!!! En riktigt obehaglig känsla men , man får ta en dag i taget.


Nu ska jag njuta av mitt morgon kaffe.


 

 
 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

24 maj 2011 07:47

Trist men kanske ändå bra att ni sålt macken, pga alla bekymmer som varit...Du hittar nog snart ett jobb ska du se!
Har ni regn? Här skiner solen (än så länge) Kanske bäst att gå ut med dogzen innan det kommer hit...
Hälsa o gratta sonen din från oss!!
(min yngsta fyllde 13 o tonåring förra veckan-det går tokfort...)

http://www.troyatyra.se

anette

24 maj 2011 07:51

Gulle du !!
Ja du vet ju alla turer med vår mack mm mm .....
kramisar

 
Josefina

Josefina

25 maj 2011 13:35

Tråkigt med er mack, men kom ihåg att du är "Mellan två jobb" som herr Segermyhr har lärt oss alla !! Nu vet jag inte vad som hänt, men det behöver inte vara negativt, chansen till en nystart kanske ?
Men desto mer tid till att träna ;-)
Kramar till dej

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

25 maj 2011 14:50

Du har så rätt så , förnuftiga tjejen där ;0) !!

kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards