träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

personal reward

Av anette - 24 maj 2011 20:56

Jag har och har alltid haft svårt att sätta mig själv främst.....

Men den tiden börjar falna , i lagom mängd. Familjen kommer trots allt först , men jag e inte långt ifrån.

Idag beslöt jag mig att nu e det dax för en liten belöning !!!

Japp , jag föll för all bloggreklam o filmer o ja vet inte allt !!!


Nu ska jag få fina fötter !!! De kan behöva en rejäl omgång efter allt springande i träningsskor , eller hur ???

Jag har beställt baby foot !!!!


 

Lovar att jag berättar hur det funkar .




Regnet har hållt oss sällskap precis hela dagen , skönt är väl det för dem som varit oroliga över ask molnet från  som skulle nå södra Sverige idag ! Jag skänkte inte någon större tanke på själva rökmolnet , men visst e det trist med alla dessa naturkatastrofer vi haft på sistone ???

Tycker det händer titt som tätt nu.


Sen tycker jag det e näst intill lika hemskt att de svarta dropparna kommer bli dyrare !!

Hello !!!! My god oh mighty, jag måste ju ha mitt morgon kaffe , e det inte dyrt nock ??? Vad händer med alla de sociala människor som alltid träffas över en kopp kaffe ??

Nåväl , det är kankse inte ett världsproblem , men kan ni tänka er hur många blir om de inte har råd till sitt kaffe ???

Hur blir en narkoman utan drog , hur blir en rökare utan cigg ??? Japp , det e inte lätt att vara beroende .....


Jag har fått mitt kaffe , och min motion även om jag kan tyckas vara en aning kinkig ikväll , men jag e som jag e .... ibland kan jag skriva en massa dravel , eller så strunter jag i det !!

Jag har i allafall motionerat , yes sir även idag. Lårkakorna påminde mig konstant att det var dax att låta kropp o ben vila..... körde lite styrkeövningar i gröngräset i stället , medans mitt ansikte fångade upp regndropparna som föll uppifrån !!!


Ha en toppen kväll :0)

 
 
Lars

Lars

25 maj 2011 08:56

Hello. Ett litet tips du kan ta till om du har en lårkaka. det finns en gel som heter orudis som du smörjer på lårkakan det "löser" upp den, Har även hört att ormsalva är bra. Ett tips från Coachen :o)

http://bigbrother67.blogspot.com

anette

25 maj 2011 14:51

Hej coach , ja såna kan jag behöva många av just nu !!
Har ormsalva o tyckte den lindrade det lite faktiskt. Blir till att fortsätta med den ett par dagar !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards