träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Intranätets värld

Av anette - 1 juni 2011 09:40

Tänk att det skulle vara så invecklat att bli arbetslös o skriva in sig på Arbetsförmedlingen !!!

Här har jag lagt ner timmar på att skriva mitt CV o personliga brev , sen när jag då söker ett jobb , ska det gå via något som heter Aditro Recruit där jag ska lägga upp alla mina uppgifter som jag redan skrivit i mitt CV !! Dubbel arbete.

Sen ska jag ner o skriva in mig , ja då ska jag ännu en gång lägga upp alla uppgifter på Arbetsförmedlingens intranät, innan man besöker dem !!!

Sen när försvann den personliga servicen ???

Ja ja nu e det gjort.

Nu ska jag försöka fortsätta njuta av denna onsdag. En lång helg ligger framför oss.


MIna Funkior börjar resa sig högt över marken nu , perfekt de stora löven döljer ogräset fniss

 

 
 
Nancy A-C

Nancy A-C

1 juni 2011 10:25

Ja, detta system är helt sjukt. Hoppas allt går vägen nu,,,

Skönt att ni också har det lite ledigt, här har man 5 dagars ro, ska bli så skönt. :-)

Hoppas ni får en kanonhelg, kramar

http://nancy66.se

anette

1 juni 2011 10:47

Det ska bli skönt o komma bort ett tag !!!
Jag har ingen större brådska o skaffa jobb egentligen , trivs hemma men man klarar sig inte på en inkomst tyvärr

trevlig helg du med
kramisar

 
Jessica

Jessica

2 juni 2011 10:56

Ja, krångligt så det förslår, men så är det i myndighetssverige. Sen undrar jag ju varför det egentligen heter Arbetsförmedlingen, för jag tycker inte de förmedlar så värst många jobb...

(Läcker bild!)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

6 juni 2011 16:27

ja fy vet du vad ...... ingen rolig värld det där

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards