träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Höjden av att komma vilse :0)

Av anette - 7 juni 2011 11:06

Jag fick en utmaning från min PT Pia förra veckan om att promenera runt Mackadammen , sagt o gjort , jag fixade den rundan. Sen fortsatte jag upp i Tingvallaskogen. Nu var jag på G ..... jag skulle utmana mig själv , minst 10 km ville jag gå !! Endo höll mig sällskap o regndropparna rann från pannan. Helt underbart var det. Jag o skogen i harmoni med varann !!!

Woops , jag kom fram till ett ställe jag kände igen men inte räknat med att komma till , snacka om att gå vilse !!! Jag fick vända om o gå tillbaka. Men jag har en liten fighter i mig o vägrade gå hela sträckan tillbaka - jag skulle minsann hitta ut via en annan stig !!! Jag gick o gick , joggade mellan varven o efter 1,3 mil var jag hemma !!! Tänk vilken härlig runda pga att jag gick vilse !!!

Nu känns det minsann i både lår o stuss fniss :0) !!


Dagens morgonrunda genomförd !!!

Nu lite fix o trix hemmavid !!

 

 
 
Ingen bild

pia

7 juni 2011 13:59

Du e så DUKTIG

anette

7 juni 2011 15:59

Tack Pia !!! Mkt pga ditt lilla engagemang

 
Jessica

Jessica

7 juni 2011 17:38

Ibland kan det vara bra att komma bort sig lite med andra ord. =) Gött jobbat, Anette!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

7 juni 2011 21:12

Bara det inte blir för ofta ha ha ha !!!

 
Lars Rambäck

Lars Rambäck

8 juni 2011 08:24

Skoj att se att du Hänger i med din träning. När jag är "redig" brukar det bli en 5 kilometrare som jag GÅR blir lite avundsjuk när du skriver att du joggar/går 1,3 mil, Bra jobbat, Fina kort du tar,

http://bigbrother67.blogspot.com

anette

8 juni 2011 08:57

Du kommer igen Lars !!! Jag gillar ju utmaningar ! Vem vet kanske ses vi nästa år om jag vågar satsa på göteborgsvarvet fniss !!

Tack , jag e en glad amatör fotograf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards