träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

I´m All in !!!

Av anette - 8 juni 2011 20:16

Antingen en smula eller hela limpan anser jag !!!

Jag kan inte göra det halvdant , det har jag märkt. Ciggen e utbytta mot mina promenader , ett bra byte eller hur ???

Tyvärr finns det anonyma som skickat meddelanden om att jag fejkar mina promenadturer ......

Att de ens orkar , ren avundsjuka anser jag ! Det e tur man inte behöver godkänna alla dessa kommentarer , suck .....

Men här har de kvällens bevis från endomondo ... Och min kära vän Pia kan nog gå i godo för mina rundor :0)


 

Jag hade inte tänkt ta en runda ikväll , men såg ju ett gyllene tillfälle då gubben var på fotbollsträning med grabben fniss ...... hade Frida med mig på cykeln. Jag ska ju upp 05:00 i morgon bitti för en prommis med Pia. Det e ju vad jag eftersträvar. Kunna stiga upp o fixa rundan innan gubben kör på jobb. En kär bloggvän har inspirerat mig till morgon promenader  ! Nu e det allt eller inget ,

nu kör vi på , hänger ni med ??


Måste bara dela med mig av denna underbara låt med just titlen " All in " , även om texten inte handlar om just motion .....


Ha en underbar kväll ,

ikväll blir det tidigt ha ha ha

 
 
Nancy

Nancy

8 juni 2011 20:29

Härligt att du fixar det, jag är då inte mogen,,,lugnet i vardagen för mig! Men tiden kommer säkert då man är mer mogen. Bry dig inte om avundsjuka människor, det är de som alltid har det värst! ;-)

Kramar vännen,,,<3

http://nancy66.se

anette

8 juni 2011 20:55

Så rätt så , men man blir lite irri !!!
Tror det e små omogna töser här från bloggplatsen

kram kram

 
Ingen bild

pia

8 juni 2011 20:42

Ljuga om dina promenader e det väl ingen ide att göra :-) Det är ju något man gör för sin egen skull inte för att impa på andra så det är bara avundsjuka människor som skriver så Kram och jag VET att du har gått.

anette

8 juni 2011 20:54

Puss på dig

 
Jessica

Jessica

8 juni 2011 20:46

Jag skriver på - allt eller inget, men det har du ju redan fattat att sån är jag också! =)

Skojar du?! Menar du på allvar att du får såna löjliga kommentarer?! Helt f*cking unbelievable! Skit i det och kör på, säger jag!

Och häpp, imorgon är vi tre som är ute och går vid femsnåret då. ;o)

Vad gjorde jag, när MINA gubbar var på fotboll? Kolla gärna in hos mig så får du se...

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

8 juni 2011 20:54

Jodå jag har sett !! Du e för go !!

 
Karine

Karine

8 juni 2011 21:53

Kan jag få lite utav din energi? Jag har så lätt för att fastna i soffan serru... :-P Du är hur duktig som helst och varför skulle du ljuga om dina promenader? Hur orkar folk? Kolla upp IP-nummret vet jag. Det hade jag gjort... hehehe
Keep upp the good work! Keep on walking!
kramar i högar från mig till dig

http://karinetk.wordpress.com

anette

9 juni 2011 04:39

Tack gulle du ! Nä inte ska de få mig at tappa kämpa andan !!!

Ha det fint
kramis

 
Josefina

Josefina

9 juni 2011 18:46

Vad ska man säga.... vilka idioter ! Hur orkar man vara otrevlig mot någon på bloggen ??? Suck !
Men kör på som du börjat, jag är i alla fall avundsjuk på dig, att jag inte har din energi ;-)
Kram

http://marskulla.bloggplatsen.se

anette

9 juni 2011 19:08

Du e go du !!! Du e ju duktig på ditt lilla vis !!!
Heja oss

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards