träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Life can be easy .........

Av anette - 12 juni 2011 20:23

 .............If you really try !!!

Idag har jag  ......

tagit resten av ogräset i trädgårdslandet samt framsidan o kom fram till att trädgårdslandet blir en snygg hörna med gräsmatta nästa år !! Jo visst kommer jag ha en liten bit kvar till mina odlingar , men i betydligt mindre skala !!

Man ska inte behöva känna det som ett tvång , vilket jag gör i år. Efter 15 minuters rensande lägger fingrar & arm av !!!  Jätte tråkigt tycker jag då jag verkligen gillar trädgårdsarbete.

Men jag fick tid till att njuta i solen o tro det eller ej men gubben min tog tag i kameran !!!

Inte ofta man annars hamnar på bild :0)


 

Värmen har hållt i sig , o vem i familjen e inte proffs på badbomber

om inte Frida !!!!


  Sen får jag ju passa på att önska min Älskling lycka till på nygamla jobbet i morgon !!!!! ( bortse från stubbet - han e på weekend semester fniss )


 

I morgon e vi åter till vardagen , alarmet kommer att väcka mig för min morgon promenad :0)

Pssst ;  PTP ; föredrar o hålla på helgerna Puss .....

 

 
 
Ingen bild

pia

12 juni 2011 20:48

Psst Lättare att unna sig om man inte tar det lugnt på helgen hihi
(fast jag tycker att det e ok att håll )

anette

12 juni 2011 20:57

Du e för söt !!!
Jag tycker att kan jag köra hårt under Mån - fre o vem vet även en helg dag sen kan jag väl oxå få slappa ???

Puss

 
Ingen bild

annis.moden@gmail.com

12 juni 2011 20:55

Härliga foton;)
Sååå goda potatisen e.
Puss<3

anette

12 juni 2011 20:56

Så bra att de föll dig i smaken !!!
Puss

 
Karine

Karine

12 juni 2011 22:00

Alla behöver en vilodag eller två. Det är du värd! Underbara kort!
Ha en fin kväll
*kraaamar*

http://karinetk.wordpress.com

anette

13 juni 2011 07:06

Tack vännen !! Klart man måste få vila

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards