träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Juli månads första fredag :0)

Av anette - 1 juli 2011 07:11

 Har precis varit ute på min löpar runda. Det blev 4.57 km denna morgon . Det kändes tungt att andas inte roligt alls idag. Det syns på snittiden oxå , mkt långsammare än sist.

Nu e jag hemma och Jag välkomnar Juli månad med  en kopp rykande Zoegas !!

Tänk , redan Juli månad ! Vad innebär den månaden för dig ?? Det finns en massa marknader här o där som tex vår egen Torparedag !! Den börjar redan ikväll med öltält o tivoli. Vi kommer gå ner en sväng i morgon o se vad knallarna har att erbjuda o på kvällen ska vi  lyssna på vårt lokala band SMACK. Ingen sol idag inte , perfekt då kan jag städa utan att få dåligt samvete !! Sen håller vi fredagsmys

och gubben håller semester !!!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards