träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Man ska ha husvagn.

Av anette - 5 juli 2011 10:54

Det är viktigt att låta barnasinnet komma ut o leka av sig mellan varven. Det gjorde vi igår. Tog en runda volleyboll igår kväll.

Så himla kul hade vi med kidsen :0).

Det är nåt visst med just campinglivet. Människorna runt omkring är så hjärtliga och öppna. Man lär känna dem på en helt annan nivå.

Igår fanns det Hoppeborgar uppe för barnen - tänk så roligt de har bara genom

att hoppa runt  :0). Sen har de precis lika kul på sina cyklar.

   



Livet på campingen är helt underbart. Igår tog vi oss en liten cykeltur och naturligtvis fick kameran följa med !!


   

Det bli inga dags bloggar  utan jag samlar ett par dag i ett inlägg - jag har ju dock väl semester !!!

Vi har fått lagt golv i förtältet - vilken skillnad och vi har redan

fått två husdjur :0).

 

  Ser ni så stor den e i jämförelse med muttern ??


   

 
 
Jessica

Jessica

5 juli 2011 18:29

Vad mysigt ni verkar ha det. Men djuren hade man väl klarat sig bäst utan...?

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

5 juli 2011 20:57

Den lilla grodan var ganska söt ändå :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards