träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Lata dagar

Av anette - 11 juli 2011 16:46

Varför går tiden så himla fort när man har kul , trivs & mår bra ??? En veckas semester är till ända , men dock inte slut. Första veckan passerade förbi i ett nafs med alla dess aktiviteter. På fredagen var vi fyra föräldrar som fixade ett disco för campingplatsens barn. Ni kan tro att det blev uppskattat. Vi poppade popcorn , blandade saft , lekte dansstop & limbo.

Det var så kul o se deras glada ansikten o ni kan tro att jag svängde mina lurviga jag med :0).

Tack till er andra föräldrar som spontant hjälpte till !!!


            Även ungdomarna roade sig på discot !!!!


På lördagen blev det grillning då pappa & Mira kom upp. Och ni som känner oss vet ju hur våra grillkvällar blir !! Var man på sin plats, eller ?? Kvällen avslutades med volleyboll för vuxna !!! Så himla kul vi hade !


     

 
 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

11 juli 2011 17:51

vad skoj att ni fixar o ordnar! Förstår att det var uppskattat! Har du bara en veckas sem?
Ha d gott/hälsa familjen!

http://www.troyatyra.se

anette

13 juli 2011 12:16

Nä jag e ledig hela sommaren - är ju arbetssökande fniss !!

kramis

 
Jessica

Jessica

11 juli 2011 19:51

Vilka partykids! Låter hur kul som helst. :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

13 juli 2011 12:15

De hade så skoj kan jag lova !!

 
Ingen bild

marmor

12 juli 2011 06:31

Vilken trevlig semester ni har! Hoppas att det skall fortsätta så!
Ha en fin dag!
Kram
http://marmor.zoomin.se

anette

13 juli 2011 12:14

Du kan tro att vi myser :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards