träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Fun City

Av anette - 22 juli 2011 21:13

Fun City Varberg , har ni varit där ? Funderat på att åka dit just för att årets tv reklamen ger er en så fin bild av en härlig nöjespark ? Vi var där förra året o nu kan jag minnas att jag tydligt sa " näää aldrig mer ". Men det var ju för över ett år sen , vem kan begära att en mamma som jag kan komma ihåg det ? Minns även att vi sa , om vi skulle hit igen skulle vi ha egen matsäck med sig. Nu satt vi där , i Zafiran på väg till Fun City ................... utan matsäck !!!!! Man tror ju alltid att det ska bli bättre för varje gång , eller hur ?

200 Riksdaler / person i  inträde - även barn !!! Då skulle allt ingå !!

Så får du en broschyr , vem läser i den ?????? I den står det att alla motor attraktioner kostar ........... sen när började en kamel gå på motor ???

Jodå 20 spänn skulle de ha för att låta kidsen rida ett varv !!


Karusellerna ...... ni vet att man brukar få stå bakom en kedja o vänta , var fanns den länken ??? När en karusell var på väg att stanna ( virvelvinden ) for de andra väntande upp o skulle få en plats !!

SÄKERHETEN !!!!! excisterade överhuvudtaget inte ! Ni kan tro att jag blev smått skeptisk till övriga attraktioner. Vid vikingbåten , startade en man karusellen - och gick därifrån !?!

Hela stället kändes sjabbigt och nergånget ... inget jag rekomenderar till andra barnfamiljer.

Blev nästan lycklig när himlen öppnade sig o regnet öste ner !

Hoppade över badlandet.

Gubben offrade sig o körde fyrhjuling med barnen -

gud så leriga de blev ha ha ha.

Åkte rodel , ganska kul om man visste hur man skulle åka -

var fanns personalen ???

Åkte en ferrari karusell som tog 30 sek -

men gud vad det kändes i magen hi hi hi

men men ........... barnen var nästan nöjda :0)


                        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards