träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Livsnjutning

Av anette - 1 augusti 2011 19:08

Vad är livsnjutning för Dig ??? För mig är det många saker , en god bit choklad , ett gott kaffe , egentid eller varför inte bus med barnen ?? Har nu de sista dagarna riktigt busat loss med kidsen på badet. Det är så mkt lättare nu när de kan simma :0) !!! Något annat är ju faktiskt att få läsa en bra bok eller hur ? Jag brukar hinna med minst fyra - fem at under semestern , idag fann jag den inre ro som krävs för mig att öppna en bok !!

Nu har jag iof bara börjat men bättre det än inget eller ..... ???

Min älskling fick feber igår , så jäkla trist .... han körde hem idag o nu sitter han ensam hemma - feberfri !?!

Jag o kidsen har haft fullt upp , fixa grabbens brillor , sen blev det ett par timmar på badet. Lite matinköp o sen har jag inte gjort ett

dugg mer , jo öppnat min bok :0) . Barnen bråkar o leker om vartannat !

Snart dax för deras kvälls dusch.


 

 
 
Jessica

Jessica

2 augusti 2011 09:13

Jag håller med - njutning är oftast alla de där små, små sakerna... Och ser man det så har man mycket att glädjas åt varje dag, året om. Man måste inte ligga i en hängmatta under en palm vid ett kristallklar ocean med en paraplydrink i handen. Ett glas rosé och en pocketbok vid ett campingbord är fullt tillräckligt. =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

2 augusti 2011 15:21

Ja visst är det så , oftast är det de små tingen som är mest njutbara :0)

 
Ingen bild

Pia

2 augusti 2011 12:16

För mig är det mina barn, man, vänner, god mat GODIS :-)
och träning. Kan komma på mycket mycket mera

anette

2 augusti 2011 15:21

underbar lista !!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards