träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Spektakulär avslutning

Av anette - 8 augusti 2011 17:01

Jag håller mini semester med syrran o systerdotter. De bor uppe i vagnen med mig o kidsen .

Idag var det " parade of ships " dvs avslutning på Tall of ships race. Vi for in o hade turen att få se den spektakulära avresan av den colombianska båten Gloria som jag tidigare nämnt !!! Man fick gåshud o vilken upplevelse !!! Musikkåren spelade o till sist , klättrade besättningen upp i masterna - wow !!! Ha överseende med bilderna , fick använda mobilen då kameran snyggt låg kvar hemma


         

 
 
Ingen bild

grannfrun

8 augusti 2011 18:18

Maffigt!

 
Jessica

Jessica

8 augusti 2011 20:51

Mäktigt! Vad snyggt med de mörka, dramatiska molnen i bakgrunden... Me like! =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

10 augusti 2011 13:02

tyvärr var ju vädret inte det bästa .....

 
Josefina

Josefina

10 augusti 2011 09:13

Vad häftigt ni har haft det med alla vackra båtar! Jag har nu kommit hem från två underbara veckor i Cypern med sol, bad, värme, träning kolla funbeat ;-) god mat och dryck.... Jag kommer nog att berätta mer i min nya blogg, välkommen dit! Tröttnade på struliga bloggplatsen, samt att jag har tröttnat på att ha mina döttrar som läsare.
Nu blir det massor med olika namn mm på mig ;-) hihi
Kram "gamla marskulla"

http://jeurima.blogspot.com

anette

10 augusti 2011 13:02

då ska jag genast ändra min länk till dig kramisar !!

 
marmor

marmor

10 augusti 2011 13:31

Hallå i stugan! Nu har jag läst ikapp bloggen din! Vilka härliga bilder på båten. Viss kommer man ihåg Onedin linjen *ler* jag tyckte den var bra. Hoppas det är bra med kid´sen, skolan börjar snart. Sommaren går så fort!
Ha en fin dag!
Kramisar
http://marmor.zoomin.se

http://marmor.zoomin.se

anette

10 augusti 2011 13:56

Hej vännen , jodå alla tre svar kom nu på en gång !!! Bloggplatsen har varit strulig ett tag nu !! Allt bara bra här i skåne , barnen växer så det knakar :0)

Sköt om dig
kram kram

 
marmor

marmor

10 augusti 2011 13:51

Hej vännen!
Nu har jag skrivit 3 inlägg att jag läst ikapp din blogg. Men meddelanden går tydligen inte fram till dig! Nu gör jag ett nytt försök *ler*
Kramisar
http://marmor.zoomin.se

http://marmor.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards