träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Bling Bling .............

Av anette - 10 augusti 2011 17:46

Visst e det snyggt med armband på solbrända armar ???

Har länge velat ha ett par stycken men aldrig trillat över några.

Jag går inte ut o köper bling blings bara för att det e snyggt , nä de måste nästan komma till mig. Nu hade jag turen att jag passerade hyllan med dessa armband. Blev stört förälskade med en gång :0)


Har snart fått packat upp alla kläder , men jag stressar inte fniss.

Jag små myser fast jag har en hel del att göra , dagens sko outfit :

Mina nya flipflops : Crocs !!!!


    Nähä , dax att plocka lite till , vad gör ni denna kväll ?


 

 
 
Ingen bild

annis.moden@gmail.com

10 augusti 2011 18:13

O skorna e sköna,fniss:)
Tack för en underbar sem i husvagnen.
Älskar dej,PUSS<3<3<3

anette

10 augusti 2011 18:43

ja förutom du vet ...........
dito puss

 
Josefina

Josefina

11 augusti 2011 08:42

Fina armband, hörru, och flipflopsen ser sköna ut. De är lite söta också, till skillnad mot de "vanliga" crocsen (som jag har två par av) som är skitfula ;-)

Sv; du skrev att du inte kommentera på min bligg...i en kommentar? Vara du tvungen att öppna ett google-konto?

Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

11 augusti 2011 09:44

Japp det var man tvunget till , provade med olika alternativ oxå !!!

 
Josefina

Josefina

11 augusti 2011 13:15

Blir så matt... Får se hur jag gör... Lustigt det där, jag kan inte kommentera på andras blogger med mitt konto.. Suck! Kanske blir långsemester från bloggvärlden helt och hållet :-)

http://jeurima.blogspot.com

 
Primrose

Primrose

12 augusti 2011 13:23

Snyggt JA! Bruna armar o ben o bling o rosa flipsflopp. Tummen upp! ,-))
Ha det FINT! KRAM KRAM från mig

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

12 augusti 2011 14:19

hi hi av nån konstig anledning dras jag alltid till ljusrosa när jag e lite solbränd ???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards