träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

humörsvängning

Av anette - 17 augusti 2011 08:42

  Jag var på gott humör hela långa dagen , fixade i trädgårdslandet o mådde toppen. Strax innan 17:00 kände jag verkligen för att springa en runda , sagt o gjort så for jag iväg på nya upptäcksvägar :0)

Rundan i sig var härlig , det var jag , bara jag !! Efter 3 km , började huvudet att banka , du milde vilken huvudvärk. Började må illa och fick promenera en stund. Gjorde inte så mkt för utsikten var fin men det var inte kul att få ont just då !!!

Kan säga att jag var inte på gott humör när jag kom hem ;0(

( denna bjuder jag på hi hi hi )

 

Men jag tog mig igenom en runda på 5,8 km på ca 40 min !!!


Smärtan försvann relativt snabbt , det blev kvällsmat och sen satt jag o kidsen o spelade vårt nya barn spel !!!!


 

 
 
Jessica

Jessica

17 augusti 2011 16:35

Från lugn och harmonisk till en riktig djävul! Moahahaha...

Men jag förstår dig. Irriterande när man vill men inte kan p g a diverse åkommor. Om hjärnan fick bestämma skulle kroppen inte ha något att säga till om, eller hur? Tyvärr funkar det ju inte riktigt så, eller kanske man ska säga tack och lov...?!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

17 augusti 2011 17:44

mmmm riktigt jobbigt var det , var så beslutsam att fixa en längre sträcka ju ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards