träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

Dagens ............

Av anette - 17 augusti 2011 12:21

Det finns så många som varje dag lägger upp " dagens outfit " ......



 

Jag e nöjd så länge jag kommer i mina plagg , sen vilket märke spelar mindre roll , men för skoj skull :

klänning : ICA Maxi , hur snygg do helst ju ..

Känner mig både bekväm o redo för lite trädgårdsarbete.

 
 
Jessica

Jessica

17 augusti 2011 16:31

Bara för att alla kör "dagens outfit" kör jag "dagens doft" - jag luktar bättre än jag ser ut! ASG! :D

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

17 augusti 2011 17:44

asg !!!!!
Du e för go !!

 
Josefina

Josefina

17 augusti 2011 17:41

Turkos är så snyggt, och man ser brun ut i det också!!
Sv: Just dom ljusen kan man sitta och bara klicka hem från nätet också... vilket jag gjorde och vips kom det hem 7 ljus till plus 12-pack värmeljus. Snart får det bli mörkt kl 17 så jag hinner elda upp allt ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

17 augusti 2011 17:43

hi hi hi , var beställer du ljusen ?????

 
Mia

Mia

17 augusti 2011 19:56

Jag har handlat flera kanon plagg hemma på Ica Maxi =)

http://lill-mia.bloggplatsen.se

anette

17 augusti 2011 20:33

Det har jag oxå !!! Varför springa i klädaffärer där storlekarna är såååå onormalt små hm ....

 
veronica johansson

veronica johansson

17 augusti 2011 20:29

:) den var riktigt fin och en underbar färg :) Du har samma tankegång som mig vad gällande sköna och bekväma plagg :) Och är dom dessutom billiga så är det bara ett plus :)
Skön kväll på dig
Kram

http://blogg.mama.nu/wavva

anette

17 augusti 2011 20:32

Tack :0) Jag gillar turkost , japp billigt e bäst hi hi

 
sofia

sofia

17 augusti 2011 21:03

Nu är dagens blogg, "vad är lycka för dig?" avslutad! Titta in och se om du är en av vinnarna. / Holgersson

http://sofiaholgersson.blogg.se

 
Mariette

Mariette

18 augusti 2011 18:43

Oj, att dom har så fina kläder på Maxi, det var otippat. Sen är ju alltid billigt bra. Hellre två billiga än en dyr =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

18 augusti 2011 20:55

Precis mitt motto !!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards