träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Ring, klocka ring ...........

Av anette - 24 augusti 2011 09:48

Sommarlovet är över, skolklockan ringer in förväntansfulla elever. Tösen var smått nervös så jag följde henne in och sen var det bra igen. Grabben klarade sig själv. De är nu första och andre klickare :0) !!!

Det regnade och åskade denna morgon men nu kikar solen fram.

Jag känner mig ovanligt pigg och glad idag så nu ska det fixas o donas , har huset för mig själv :0)


  Gillarn ni armbandet ?? Det kan jag förstå :0)

det kommer från Xenobia Design.






Har redan hunnit handla ,

passade på att unna mig en ny parfym :0)


  Nähä gott folk , ha en toppen dag !!!

 
 
Ingen bild

grannfrun

24 augusti 2011 14:01

Fin bild på dig!

anette

24 augusti 2011 14:04

tack goa granne :0)

 
Jessica

Jessica

24 augusti 2011 21:38

Allt klär en skönhet, eller vad är det man säger?

Hmm, ny doft för mig - måste jag ju ut och sniffa på nån dag. Du vet ju hur tokig jag är i parfymer. =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 augusti 2011 06:34

Det var därför jag tog en bild fniss :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards