träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Casual

Av anette - 1 september 2011 13:43

Dagens motion utförd 19 min på löpbandet samt 30 min hip hop abs !!

Fy fan vad jag blev trött , pulsen for som attans !!! Löpbandet gör nog mer än vanl löpning .... vi får väl se....

Idag har jag TRÄNINGSVÄRK !!!! Så i morgon ska jag försöka göra lite stretching övningar.


UTMANINGEN är nu igång fram till 1 Dec !

Bättre matvanor

Inget vin , läsk lr godis. Snacks är ok på lördag :0)

mer motion

skriv ner ALLT du äter

 Sugen på att gå med ??? Du gör dig själv en tjänst tror jag :=)


frukost : 2 ägg , 1 kopp kaffe

1/2 l vatten

lunch : 1 ägg , två knäckebröd , en burk makrill i tomatsås , 1 glas vatten


middagen kommer bli

räkor på ett hav av färska grönsaker :0),ägghalvor & vitlöksbröd


Jag är så alldaglig man kan bli , nu ger jag gärnet för att bli det där lilla extra för min egen del !!!


Tröja från Puma

Chinos från Lager 157

Skor från Skopunkten

Armbandet kommer från Xenobia Design

 
 
Josefina

Josefina

1 september 2011 20:01

Lite sugen på att hänga på bara för "jävlar-anamma", men när jag läste inget vin och skriva ner allt så föll jag bort. Tyvärr! Men mitt mål nu är att bli frisk och komma igång med träningen i alla fall!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

1 september 2011 20:16

Klart du ska hänga på , Min väninna ska göra som så att en dag i veckan få unna sig lite. Skriva ner är inget tvång , enbart för min egen del !!!
Kom Igen vännen :0)

kramis

 
Jessica

Jessica

1 september 2011 21:06

Du trappar upp kriget mot dig själv... ;o)

Jag tror på att skriva ner allt - och då menar jag verkligen allt. Matdagboken.se är en bra plats för detta, där skriver man in allt man äter, dricker och motionerar och får antal kalorier förbrukade per dag. Lite åt Viktväktarhållet, kan man ju köra där. Men jag tror på ett glas vin då och då - det är bra för hjärtat - bara man räknar med det i sitt totala kaloriintag... Det är jobbig att ha förbjudna saker i sin kost - du vet, förbjuden frukt smakar bäst. ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

2 september 2011 07:03

Det har du rätt i , vid spec sammankomster kommer jag unna mig ett glas , men tror oxå att efter sommaren då man druckit lite mer , kan det vara bra att rensa kroppen.

 
Mariette

Mariette

4 september 2011 10:30

Jag har egentligen inga problem med vikten, men det är ju så jädra slappt allting, och gäddhänget är direkt pinsamt =
Har ju dessutom både gym och löpband i pannrummet så det finns inga ursäkter va?

http://mariettesrora.blogg.se

anette

4 september 2011 18:45

detg hänger lite här med hi hi .... så länge man e nöjd med sig själv så ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards