träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Säsongen är över ...

Av anette - 4 september 2011 19:07


 


Japp så var denna campingsäsong över. Vi har varit långliggare för första gången o blev snabbt förtjusta i tillvaron. Aldrig förr har vi nyttjat vagnen så mkt som i år. Vi har haft glädjen att få träffa nya underbara människor , en del kommer säkert bli vänner för livet via olika forum och platser.

Avslutningsfest var det igår - som jag ångrar att kameran fick ligga kvar i vagnen !!!!!!!!

Framåt kvällen blev det allsång o musikquiz.

Vem tror ni sjöng inför alla ???

Tro det eller ej men vår lilla underbara tokfia drog sig inte en sekund över att greppa mikrofonen o ta ton :0).

Stanley , en av gampinggästerna som oxå höll i både gitarr o sång , har tydligen som tradition att sjunga om olika campinggäster ......

I år var det då dax för mig .....

med en text om en glad tjej med röda kinder , mullig och stora bröst fick han både mig och sonen att rodna.

    

Grabben tyckte det var super pinigt o gömde sig på golvet !! Ett mkt roligt inlägg denna afton !!

Idag tog vi farväl för i år av alla fina vänner , det var både roligt och sorgligt. Jag o gubben satte upp oss på en ny plats men en bit från våra grannar. Inte för att vi vantrivdes där , tvärtom ....

men gatan där vi bott på denna sommaren e populär bland småbarns familjer. Våra barn sover lite längre på morgnarna nu o då vill man inte bli väckt av andras . Det känns redan konstigt att inte ha

Gunvor & Janne som grannar

 

Christina o Stanley ( Han fick jag ej på bild )

 

Men jag vet ju var de bor :0) !!


Nu har man en hel massa saker hemma som ska förvaras hm ............ det kommer en morgondag ;0)

 
 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

5 september 2011 08:21

ja, campinglivet e mysigt på sitt alldeles egna speciella sätt! Ångrar så att vi sålde husvagnen vi hade...
Ha en fin vecka!

http://www.troyatyra.se

anette

5 september 2011 10:35

detsamma vännen ;0)

 
Primrose

Primrose

5 september 2011 13:26

,-))) Ja tror jag det att du rodnade ,-)) Kul idè att sjunga om olika grannar! ,-))))
Härligt O mysigt låter det som ni har haft allafall. Har ju husvagn men åker runt med den. ,-) Visst är det mysigt.- Tror säkert att stanna på en plats kan vara kul oxå!
Nu är det Höst,igen!
Ha det fint! KRAM från mig Primrose ,-9
Grannarna ser väldigt TREVLIGA UT ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

5 september 2011 13:33

hi hi ja du kan tro jag blev förvånad när Mitt namn nämndes o de tittade åt mitt håll ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards