träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Kärlek

Av anette - 6 september 2011 07:24


   

Igår var jag på gränsen att bryta ihop !!! Man tränar som en onormal freak , äter knappt något onyttigt !!! Går jag ner , nä inte ens några gram !!!! Så otacksamt att sluta röka kan jag säga !!

Jag blev ledsen o kidsen kunde inte förstå varför.

När jag kom hem från Zumban låg dessa och väntade på mig !!

Kan man annat än att älska sina barn -

som älskar mig för den jag är !!

 
 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

6 september 2011 07:38

Men du får ju andra hälsofördelar av att träna o inte röka!! Kämpa på nu när du varit så duktig! :)
Härliga kidz, de vet hur man värmer ett mamma-hjärta...<3

http://www.troyatyra.se

anette

6 september 2011 07:41

Ja det har du helt rätt i , men ibland känns det för jävligt rent ut sagt ;(

 
Jessica

Jessica

6 september 2011 17:10

Sånt värmer i en mammas själ. =) Underbara ungar!
Instämmer för övrigt med föregående talare.

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

6 september 2011 17:48

Man får ta vara på stunderna !!!

 
Josefina

Josefina

7 september 2011 08:21

Precis... och de älskar inte dig mer för att du blir smal!
Ibland blir jag så trött på det här med "bantning" (har hållt på sen jag var 13...) och så kan jag tänka att jag blir inte mer älskad om jag går ner i vikt. Jag är ju egentligen inte tjock, hara bara några kilos trivselvikt ;-)
Men träna på för att det är skönt, roligt och du mår bra av det. Det är aldrig bra att överdriva något...
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

7 september 2011 09:11

Sen blir det ju inte bättre av att ha tv shop på !!! Allt handlar om att gå ner i vikt !!! Snackas om att bli hjärntvättad ha ha ha

kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards