träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

regn rusk o skolgång ;0)

Av anette - 13 september 2011 07:10

Ruskigt vad det blåser idag , håll i hatt & keps ;0).

Resterna från orkanen Katia kommer in över vårt avlånga land idag. Brrrr riktigt höstväder.

Jag tar det lilla lugnan med träningen , har fortfarande väldigt ont i ena benhinnan. Zumban gick bra igår kväll . Det är så roliga o medryckande toner ..... gillas skarpt !

Eftersom jag nu går hemma , tänkte jag passa på och hälsa på barnen i skolan.  Det ska bli spännande o följa grabben idag. Nästa vecka blir det hos tösen !

I em / kväll ska jag ut o shoppa med grannfrun :0) Hoppas hon överlever shopping med veliga mig !!! Vi ska på nostalgidisco på lördag - längtar !!

Nä hä dax att göra sig redo för skolan ;0)


Ha en underbar dag - det ska jag ;0)

 

 
 
Primrose

Primrose

13 september 2011 13:52

Vilken härlig bild. .-))) Känner mig uppåt bara av den. Mysig dag du får ,-)
Shoppning tillsammans med en kompis låter kanon, lite annat än att shopa med gubben!!!
ÅÅÅ det däääär var vääääl snyggt!
JO säger gubben och går snabbt vidare ,-)))))
Rädd att det ska halas fram ett kort ,-))))
Här blåser det, men då är det väl att vänta sig mer av den varan.
Sockersuget går inte bort från mig, har nu blivit en skåpråtta! Finns det nååååågot!!!!!
Ha det fint! KRAM från mig primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

13 september 2011 15:37

Jag hade oxå väldigt lätt för att gå i skåpen - men trägen vann ;0)

kramis

 
Jessica

Jessica

13 september 2011 16:25

Nostalgifest... Hmmm, behöver du låna åttiotalsgrejer vet du ju en som har det hemma, sen höstens kalajs... (=

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

13 september 2011 20:32

du e ju för söt .... men det var inte utklädning , tack o lov !!!!

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards