träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Euforisk :0)

Av anette - 14 september 2011 11:14

Tänk vad träning får mig att må så himla bra efteråt !!! Kände mig riktigt euforisk efter morgonens pass :0) . Benhinnorna ger sig fortfarande till känna , men just crossmaskins träningen belastar inte så mkt. Har precis varit hos frissan o sitter nu med färg i håret . idag känner jag mig lycklig , glad o full med energi !!!

Ute strilar regnet ner på köksfönstret.

Igår var jag med grabben i skolan - intressant måste jag säga .

Jag vill inte här gå in på detaljer men mina stödord som jag tog med i min ficka blev

KAOTISKT

INGEN STRUKTUR

  SAKNADE SKRATT. ( även i ett klassrum måste det få finnas plats för skratt )

DET FANNS en hel del JAG VILLE ÄNDRA PÅ ( men jag e ju bara mamma )

Jag hoppas att det blir bättre med tiden annars vetesjutton om jag inte opponerar mig ljudligt !


( efter samtal med lärarna vill jag förtydliga detta inlägg att det inte är ett privat angrepp gemtemot dem !! Tycker de gör ett super bra jobb. Det är bara så synd att de måste lägga så mkt energi på att tillrättavisa barnen. De borde ha lite mer resurs i resp grupp i form av ledare. Hm kanske borde språka med rektorn igen - jag e ju tillgänglig ;0) )


Sen var det dax för shopping med min goa grannfru !!

Jag hittade vad jag sökte ganska snabbt - inte precis likt mig :0) skulle ha en ny top till lördagens strapatser ;0)

Vi åt middag på graffitti o hade super mysigt !!


Denn ska jag ha på lördag

 

Lite fint till vardags , en Tunika i lite vintage stuk ;0)

  Nähä  , dax att skölja ur håret - spännande :0)

 
 
Primrose

Primrose

14 september 2011 11:49

Snygga kläder ,-)
Verkar vara problem i klassen!
Visst måste det få vara en GLAD stämning!
Det ska vara kul att gå till skolan ,-)
Ha det fint! KRAM från mig Primrose ,-)
FINT att det går BRA med din träning! Tänk om jag kunde säga detsamma! ,-)))

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

14 september 2011 12:52

Tack vännen

 
Josefina

Josefina

14 september 2011 14:07

Snygga grejer!
Och de där stödorden låter inte bra!! Låt det inte gå för långt bara... har tyvärr egen erfarenhet från bar i klass typ "9" som vart i TV.
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

14 september 2011 14:19

tack vännen , ja man blev lite mörkrädd !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards