träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Pricken över ....

Av anette - 14 september 2011 14:22

Idag fick jag ett paket :0)

inte vilket paket som helst , utan från Xenobia Design !!!!!

Jag hade beställt ett halsband i antikbrons , samt en länk till grabben !!

Ni kan tro han blev glad . Hann knappt fota det men jag lovar fler bilder. Hans kompisar ville oxå ha likadana - julklappstips ;0) !!


Halsbandet går som sagt var i antikbrons o min favorit färg - lila, med en nyckel berlock . Ligger en skön Vintagestil över det hela som passar inför hösten . Ett  halsband som utmärker sig just i sin stilrena enkelhet ! Kan beställas i olika färger.


  Grabbens länk är en grövre kedja , med skalle berlock samt en namn tag ! Skallen döljer namnet delvis ( Dennis ). En typisk halslänk för våra tuffa kilar. Kraftigt spänne för fart o fläkt.

 

Armbandet är tufft & modernt. Även här har jag en berlock i form av en nyckel samt ett hjärta i unik form med egen text ....

Armbandet är lätt , känns inte att man har det på sig. Passar både unga som äldre ;0)

  Nu vet jag vad som blir pricken över i :et på lördag :0)

Sä här blev förresten håret :

 


 
 
Jessica

Jessica

14 september 2011 16:59

Pinglan! =) Härligt med ny höstfrisyr.

Jättefina smycken du beställt! Allihop snygga på sitt eget sätt. Gillar, gillar gillar. <3

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

14 september 2011 17:10

tack söta du !!!

 
Gunilla

Gunilla

15 september 2011 00:02

Vilka läckra smycken! /Kramen

http://www.kol-patienten.blogspot.com

anette

15 september 2011 06:39

Hoppas du kikar in på Xenobias sida ;)

 
Josefina

Josefina

15 september 2011 07:30

Snygga smycken och snyggt hår! Vilken höjdardag!
Kan vem som helst (t ex jag) beställa från xenobia eller är de "specialkund"?? Du har visat mycket snyggt därifrån :-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

15 september 2011 07:47

klart du kan , du ska få rabatt ;0)

 
Josefina

Josefina

15 september 2011 18:51

Gulle dej! Tack igen, beställning är strax på väg till Xenobia! Kör bl a på "ditt" halsband, men med turkos i stället för lila!
:-)

http://jeurima.blogspot.com

anette

15 september 2011 18:53

Oh så roligt att höra !!!! Det gläder mig att jag varvat en kund ;0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards