träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Kom Si Kom Sa

Av anette - 22 september 2011 13:36

Minns ni Ola Lindholm fd programledaren för wild Kidz ?? Han förlorade sitt jobb på tv då han blev åtalad för ringa narkotikabrott. Han har nu fått nytt jobb inom tv branchen o jag tycker det är helt rätt. Han jagades som hökar av massmedia då historien uppdagades och jag tyckte det gick till överdrift. Läs gärnas hans egna ord i bloggen som innehåller endast ett inlägg.


Idag var jag o hälsade på hos tösen i skolan . Vilken helomvändning !!!

Hennes klass var tyst o lugn vilket både märktes och syntes på fröknarna !! Det var riktigt kul !! Jag gillar fortfarande inte att de ska skifta klassrum , men idag gick det så attans smidigt ?!? Så roligt.

Sen är ju kapprummen en annan historia ! Där borde finnas bättre planering !

Jag menar 30 par skor innanför dörren ??? Nä IKEAS praktiska hyllförvaring hade varit på sin plats Ha ha ha.

Eller varför inte kalla hit krylltotten från Äntligen hemma ??

En mkt givande skoldag ;0) med härliga skratt ;0)

Skolmaten ?? .... Helt ok men hallå de ska bli mätta ju !! Två små potatiskakor o påläggsskinka ?? Var finns energin i den lilla maten ???


Träningen blev det inget av idag o det kanske var tur det , har en aning träningsvärk i både rumpestuss o lår ;).

Får satsa på ett litet pass i morgon istället. Nu dax för att fixa lite mellis till kidzen. Undras om jag har ingredienser hemma till krabbelurer ...........

 

 
 
Jeanette

Jeanette

22 september 2011 20:41

Vad är krabbelurer? Är det samma som Fattiga riddare?
Skönt att det ordnat sig med klassen :-)

Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

22 september 2011 21:18

krabbelurer e typ pöspannkakor , en plätt som smakar sockerkaka ;)
Jätte smarriga , du får googla ;)

kram kram

 
Jessica

Jessica

23 september 2011 06:39

Precis vad jag gjorde här nu, när jag läst ditt inlägg. Ja, googlade alltså. Hade heller aldrig hört talas om krabbelurer. Blev det några gjord igår då?

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

23 september 2011 07:23

nopp , hade för lite mjölk hemma ?!?

 
Linda

Linda

23 september 2011 15:27

Jag håller med, jag tycker också att det gick till överdrift för den där stackarn. oavsett om han var skyldig eller ej. Media är ju som hungriga gamar ibland och tänker inte alls på hur människan bakom mår :/ Usch för att vara känd!

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards