träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Höst detaljer

Av anette - 23 september 2011 07:27

Vaknade upp dena morgon o ville bara precis besöka en höst marknad !!!

Hitta pumpor o annat mysigt inför de mörka årstiderna. Det regnar hos oss i Skåne denna morgon , o i gårkväll kom ett sånt ösregn så det var inte nådigt !

Idag blir det lite fredagsstädning o vecko inköp.

Dagens outfit är min härliga tunika jag köpte på Cassels.Brun o höstlik.

Till det mitt underbara halsband i antikbrons från Xenobia Design Som jag tycker e super fint till höstfärgade kläder.

Jag fullkomligt älskar detta halsband. Dels för sin fina vintage stil .

Men det är de där små detaljerna som gör detta unika smycke så fint.

Kolla in det lilla hjärtformade låset !!! Nycklen är oxå en superfin detalj.


   

 
 
Gunilla

Gunilla

23 september 2011 12:32

Håller med, halsbandet är ursnyggt! /Kramen

http://www.kol-patienten.blogspot.com

anette

23 september 2011 12:48

tack vännen ;)

 
Linda

Linda

23 september 2011 15:25

Hittade precis in hit, vilken mysig blogg du har. Ska kika runt lite till.

Halsbandet är jättefint. Så snyggt med de lila stenarna till. Är det du på bilden gissar jag? Snygg!!
Jag älskar att göra smycken i brons, vintagestilen funkar till allt :) Nu blev jag sugen på att plocka fram alla bronsdelar haha..

Ha en fin dag,

kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

23 september 2011 16:55

kul att du hittade hit , kika gärna åter ;) kollar in hos dig ;0)

 
Thersia Svensson

Thersia Svensson

23 september 2011 22:47

Hittade din blogg via en vän. Fredags mys jag det är väll upp till var och en. För mig är det ett sätt att varva ner efter veckans all måsten.'
Theresia

http://sunny-hill.zommin.se

anette

24 september 2011 07:18

Tack för titten , japp helt klart ;)

 
Jeanette

Jeanette

24 september 2011 08:37

SNYGGT HALSBAND! Jag har ju samma, men turkos.. Är också kär i låsen! Redan i går när jag använde mitt blåa smyckesset (armband + örhängen) var det tre som berömde och fick adressen till Xenobia...

http://jeurima.blogspot.com

anette

24 september 2011 08:54

Härligt !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards