träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Tävling hos Xenobia Design !!

Av anette - 24 september 2011 09:11

 

Klicka på bilden så kommer ni direkt till tävlingen :0)

TÄVLING!! - Vinn ett av fyra olika budskapsarmband eller ett budskapsarmband ā la Surprise!
1. Armband längst upp till vänster: Fem varv med magnetlås, i brunt eller i svart, 5 mm bred rem.
2. Armband längst ner till vänster: Två varv med karbinlås, i svart eller i vitt, 10 mm bred rem.
3. Armband längst upp till höger: Budskapsring på flätad rem, finns i svart, vitt eller rosa.
4. Armband längst ner till höger: Unisexarmband med tag för ett kort budskap.
5. Budskapsarmband ā la Surprise: Du chansar. ;) Kan avslöja att armbandet innehåller pärlor.

Valfritt budskap på alla armband, eller om du hellre vill ha namn.


Eftersom jag e så nöjd med hennes smycken tycker jag ni ska vara med i tävlingen !!

 
 
marmor

marmor

24 september 2011 21:38

Hej vännen! Det var ett tag sedan vi hördes *ler* Din blogg den bara växer, trevligt tycker jag. Roligt att du dyker upp på gammla zoomin sidor, och att du håller kontakten!Hoppas du och familjen mår bra.
Ha en fin lördagskväll!
Kramisar<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

anette

25 september 2011 08:39

Telepati , idag skulle jag hinna med ö ;)
Vi mår toppen !!
Kul att du gillar min blogg ;)
ha det super bäst
kramis

 
linda

linda

24 september 2011 22:31

Supersnygga!! Vad svårt att välja för vinnaren, tycker alla var snygga. Fast jag är himla svag för brunt så det hade nog blivit det härliga bruna i flera varv.
Kul att du gilla mitt höstarmband. Tack!

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards