träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Spy kids

Av anette - 26 september 2011 08:00


 

Igår när vädret var så fantastiskt fint skulle vi på bio med barnen ;) Dennis hade biobiljetter från förra året, som han fick när han sålt jultidningar. Frida hade oxå fribiljett - födelsedagspresent.

Tänk , för en familj går det på över 500 spänn för att titta på film !?! Rena ockerpriset tycker jag !! Sen ska man ha snacks o allt annan som lockar barnen till köp hm ......

Inte undra på att man gör det för sällan.

Vi tittade på Spy Kids 4D . Kan ju med handen på hjärtat säga att jag kände mig måttligt fåning i de där brillorna ha ha ha . Sen den där 4e dimensionen - lukten ........ vid särskilda tillfällen skulle man gnugga på ett ark o känna doften ?!?! Tramsigt värre ,

alla luktade mer lr mindre likadant !!

Filmen i det stora hela ...... helt ok , men jag tror att barnen hade nog uppskattat smurffilmen mer . Spy kids hade lite väl tråkiga scener då barnen blev rastlösa.

Men i det stora hela en helt ok film & en trevlig familjestund ;)

Därefter fick det bli ett besök på McDonalds innan simskolan.

Redan där började jag känna mig kymig o frusen.

Framåt kvällen skar det i halsen på mig,  o

bihålorna började pulsera !!!

Så idag blir det soffläge. Jag som ville träna , sen e det ju zumba ikväll. Inte mkt att göra åt läget mer än att gilla det ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards