träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

olustigt krasslig med nya Facebook

Av anette - 26 september 2011 10:23

Usch fy , förkylning gillas inte här ;(.......

men ingen feber tackar tackar ;)

jag får så attans ont i öron & hals !!! Varje liten hosta , river i halsen.

Har passat på o fått iväg lite arbetsansökningar :) Borde lägga ner lite tid på FB sidan kanske innan lappen åker ut genom fönstret. Nya Facebook lanserades tidigare i veckan och innebär bland annat en ny "ticker"-funktion uppe i högra hörnet där jag kan se vad mina vänner har för sig. Kan säga att det Gillar jag inte alls !!!! alls. Sen ska det tydligen bli mer likt en blogg med en stor header bild på sin profil !?! Det konstiga är att min bonussyster har en helt annan sida !?!

Nej nu ska jag enbart slappa o småpula lite ;)

Önskar er en toppen dag.

Dagens outfit ( en gammal bild )

 

Mysbyxor från H & M

top ........ ingen aning faktiskt

 
 
Viktkamp

Viktkamp

26 september 2011 15:08

Ogillar oxå nya facebook

http://viktkamp.webblogg.se

 
Jessica

Jessica

26 september 2011 18:32

Jag har inte märkt så mycket på fb... Nu får jag ta mig en närmare titt och så kryar du på dig, hör du! ;o)

Jaha, där var den nya headern. Fin! =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

26 september 2011 18:54

Tackar tackar men nu e jag nyfiken på DIN åsikt , du e ju trots allt web ansvarig ;)

 
Jeanette

Jeanette

26 september 2011 21:30

Jag har inte märkt någon större skillnad. Jag tror att vi har tre olika varianter på fb hemma hos oss (av 4 konton)...
Krya på dig pinglan!

http://jeurima.blogspot.com

anette

27 september 2011 06:55

Oj då , ja jag hoppas det blir bra bara ;)
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards