träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Fredagssvammel ;)

Av anette - 7 oktober 2011 09:17

Ja så var det fredag igen ..... var tar veckorna vägen ??

Man hinner ju inte med ! Nu är brevlådan full med olika kataloger med julinspiration !?! Hallå , vi e bara precis inne i Oktober .....


Har varit ute o srungit en runda , shit vilken träningsvärk sen igår !!! VILA i helgen känns det som !! Sen har jag blivit så trött på sistone , kanske pga min dietkost ...... ja ja inte mer gnäll , det e ju fredag ;)

Nu ska jag försöka komma igång med lite fredagstädning. Jag vrider upp volymen o tar en svängom med MR Hoover ;)


Önskar er Alla en underbar helg !!


 



 

 
 
Gunilla

Gunilla

7 oktober 2011 22:42

Vilken läcker bild du har lagt in på dig högst upp på sidan. Jag hörde att det fanns de som hade julskyltning i stan (Stockholm). Och det hörde jag för några dagar sedan. Man tror inte att det är sant och på så sätt blir det ju ingen riktigt julstämning! /Ha det bra

http://www.kol-patienten.blogspot.com

 
linda

linda

9 oktober 2011 02:14

Ja förresten det gläömde jag säga, vilken snygg bild på dig i headern!!
Och vilken söt "Trevlig helg"-bild här i inlägget. Hoppas du har en mysig helg, trots träningsvärk ;)

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

10 oktober 2011 07:05

träningsvärken håller i sig , tro mig !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards