träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Lördag igen :0)

Av anette - 8 oktober 2011 12:26

Ute skiner solen , helt underbart väder. Men vi vaknade med ett ryck runt halv fem tror jag ..... hagel stora som småkulor smattrade mot både tak o fönster. Det lät som om det regnade inomhus !!!!!


Idag är det hockey på schemat. Grabben spelar två träningsmatcher medan tösen spelar föräldramatch ;) Har dammat av skrillorna o hoppas det går bra. Jag har ju en jädrans träningsvärk måste jag få säga ha ha. Men men det e ju självförvållat ;).

Där eftert blir det lördagsmys hos systra min  med go middag !!!


Ha en underbar lördag , för det ska jag ;)


 

 
 
linda

linda

9 oktober 2011 02:13

Hej,

Tack goa du för krya på dig-hälsningen. Ja äntligen orkar man sitta lite vid datorn igen, så skönt! Såg att du också varit förkyld, har du hunnit piggna till?

Ska läsa ikapp lite hos dig nu :)

Kram kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

10 oktober 2011 07:05

då kikar jag in o ser hur du har det

kram

 
susanne

susanne

9 oktober 2011 21:01

Har också haft toppenväder i helgen, härligt!

http://kandy.se

anette

10 oktober 2011 07:05

men vi hade tråkigt regn igår !?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards