träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Parents vs Kids ;0)

Av anette - 10 oktober 2011 07:47

Det var inte utan härliga skratt som föräldramatchen genomfördes i lördags :0).

Man var som Bambi på hal is med en massa småkids runt benen , klubbor o blank is ........

Dagen till ära fick älsklingen ta på sig extra skydd o bli målbarriär ;)

Vi föräldrar skulle göra mål på honom så ni kan tro det uppstod en del spänningar oss två emellan ha ha ha ........

Tösen tyckte det var kul att ha föräldrarna på isen o ni kan tro hon var stöddig o kaxig mot oss , en riktig hockeylirare !!!!!



           

 
 
Jeanette

Jeanette

10 oktober 2011 09:00

Läckerbit där ;-)

http://jeurima.blogspot.com

anette

10 oktober 2011 09:11

jo visst ;)

 
Jessica

Jessica

10 oktober 2011 20:32

Ser ut som ni hade en härlig dag på isen. =)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

11 oktober 2011 07:43

Ja du kan tro , kul att göra något tillsammans ;)

 
Mariette

Mariette

10 oktober 2011 22:11

Hahaha den sista bilden ser ju helskön ut! Vem hjälper vem egentligen??

http://mariettesrora.blogg.se

anette

11 oktober 2011 07:41

du skulle sett det live , jag tog i hanken på älsklingens brallor för att dra upp honom , o trillade över honom ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards