träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Life goes on

Av anette - 17 oktober 2011 14:39

Jag tar en dag i taget , ger mig ut på kortare prommisar , räckhåll till hemmets trygga vrå. Tänk så snabbt ens trygghet kan fördärvas ;(

Man blir både arg , ledsen o mörkrädd.

Jag for illa i fredags , något som jag nu försöker lägga bakom mig. Vill bara glömma o komma vidare. Vad är det för

samhälle vi lever i ???


Idag har vi en riktigt fin höstdag !! Min prommis blev bort till Lidl där jag fick tag i löparbyxor & jacka nu till de kalla månaderna , underställ samt löpar handskar ;) Nu e jag fit for fight i löparspåret när kylan kommer smygande !!

   


Ha en fortsatt fin dag där ute ;)


 

 
 
Jessica

Jessica

17 oktober 2011 16:53

Men gumman, vad hände i fredags?! Skadade sig sonen så illa att du inte vågar dig hemifrån...?! Eller har någon varit dum mot dig?! Usch, nu blir jag orolig...

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

17 oktober 2011 17:55

you got FB mail ;)

 
Linda

Linda

17 oktober 2011 17:46

Jag är ledsen för din skull att du farit illa :/ Ja samhället ja, det är väl mest upp och ner idag känns det som. Man får försöka tänka på dom goda fina människorna man har omkring sig, även om det är svårt när man drabbas utav något jobbigt såklart. Men vad duktig du är som tar dig ut ändå och inte låter dig slås ned, det är starkt!
Tänker på dig,

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

17 oktober 2011 17:56

Tack vännen , ja det e jobbigt , men de ska inte få bryta ner mig , tror det e bäst att komma igen snarast möjligt

kram kram

 
Jeanette

Jeanette

17 oktober 2011 20:25

Usch och fy, det låter inget vidare! Oavsett vad som hänt så ta hand om dig! Det finns många som tycker om dig,
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

17 oktober 2011 21:19

gulliga du

 
Susanne

Susanne

17 oktober 2011 21:39

Nämen, finns det så snygga grejor på Lidl... måste kollas upp :-)

Kramis
Susanne

http://kandy.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards