träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Det ena efter det andra ....

Av anette - 31 oktober 2011 10:14

Känns som om det var evigheter jag satt här och plitade ner lite rader. Jag har kikat in hos en del av er , hälsar på så fort tid ges ;)

Har haft en underbar helg. Först var vi på teambuilding med grabbens hockeylag. Vi föräldrar träffades på fredag kväll , åt & drack gott o hade super kul. Spelade kinect och hade frågesport.

Denna underbara blomma fick jag fixat åt värdinnan !!

En pappa fixade en träkloss som jag sen etsade på

 


Ni kan tro de tittade konstigt på mig i blomsteraffären är jag kom med en gammal skridsko hi hi .

Inatt blev vår lillfis lite krasslig. Mega ont i öronen o lite feber. Klart öroninflammation. Både hon o jag får det super lätt. De ville inte behandla henne då jag ringde VC , inte heller mig med min hosta som suttit i under 6 veckor. De trodde jag fått luftrörskatarr ( har haft det förr )  , man bör ej överanstränga sig .... Där rök det loppet ! Vi skulle avvakta ett par tre dagar ;(

Frida får stå sidan om på träningen idag. Tur öroninflammation inte smittar !!


Jag skulle ju sprungit på lördag men jag känner att det kommer inte min kropp fixa , bara till att acceptera .

Nä nu ska jag mysa med våra små troll , de har ju höstlov.

Ja vilken start för tösens ledighet ?!?


 

 
 
Linda

Linda

31 oktober 2011 16:34

Nämen vilken rolig idé med skridskon och blomman!! Och vad fin skylten blev. kan tänka mig att mottagaren blev glatt överraskad :)

Hoppas tösen mår bättre så lovet blir roligare än att ligga sjuk.

kram kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

31 oktober 2011 20:05

usch ja inte kul att vara sjuk då man äntligen e ledig från skolan !!

kram

 
Jessica

Jessica

31 oktober 2011 18:42

Häftigt blomsterarrangemang! Jag gillar skridskon. :o)

(Här är det också sjukt på höstlovet - sonen är megaförkyld...)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

31 oktober 2011 20:04

trist att spendera lovet i sänghalmen ;(

 
Jeanette

Jeanette

31 oktober 2011 20:11

Här var det omgjort, jättefräscht!
Välkommen tillbaka, saknade dig i helgen ;-)
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

31 oktober 2011 20:32

Tusen tack vännen !!! Känner mig nere , krasslig o inte riktigt på topp ;(

Kramisar

 
Mariette

Mariette

1 november 2011 11:55

Riktigt fräck blomma! Hoppas ni får vilat upp er nu på lovet så alla sjukdomar försvinner =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

1 november 2011 13:07

Ja nu vill man bli frisk o allert igen !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards