träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

1 - 11 - 11

Av anette - 1 november 2011 09:31

1 :a novenmber , inte långt till julskyltningen o julstöket nu ;0) . Längtar redan att få komma igång !!

Det blir ju inte lättare av att se all post med julgardiner , dukar , ljusstakar som dimper ner i brevlådan !

Lyckats sova näsyan hela natten jiippiiiieeee , men nu hostar jag på morgonen istället , f** .

Kusinen kommer över idag oxå. De skulle tydligen ut o fixa med kojan. Hoppas lillfis inte har feber , då ska hon oxå få gå ut en liten stund. Hon har fortf ont i öronen o säger att hon inte hör på det ena öran , stackars liten.

Ute e det blött o fuktigt ! Denna hösten har varit lite trist , det där med att traska runt bland löven o plocka med sig hem har jag inte upplevt. Alla löven e blöta ..... de ska ju knastra !! Nä lite snö hade känts bättre så det blev lite ljust ute.

Minns ni min rosenknopp ??


 

Lite suddig bild , taget genom fönstret.


Nu blommar den !!! I november månad , helt fantastiskt !!! Kan ni skymta ännu en knopp bakom blomman ?!?

 
 
chayenne

chayenne

1 november 2011 11:05

Fin blogg :)

http://sense.myshowroom.se

 
Primrose

Primrose

1 november 2011 12:17

Tycker dom brukar vara så snabba med tomtar i affärerna, men har inte sett nån än. Det känns skönt ,-)))
Härlig bild från köksfönstret. Så många härliga fåglar.
Ha det fint, KRAM KRAM Primrose,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

1 november 2011 13:07

jag har inte heller sett i affärerna ännu , tack o lov ;)

kramis

 
Jessica

Jessica

1 november 2011 21:05

Häftigt med den blommande rosen - i november! :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

1 november 2011 21:15

lite annorlunda hi hi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards