träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Plötsligt händer det ;0)

Av anette - 1 november 2011 16:18

 

 
 
Linda

Linda

1 november 2011 16:45

Men GRATTIS vännen, vad roligt att du vann!!!
Och vad fin du gjort bloggen med headern och allt. Ser ju verkligen supersnyggt ut!!

Förresten visst var det du som frågade om min bloggbakgrund? Jag har inte bytt den. Men jag tyckte också den såg annorlunda ut idag när jag loggade in så kanske något troll varit där och fifflat lite hihi ;)

Kram kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

1 november 2011 17:28

tusen tack vännen !!! Ja det var jag som påpekade din bakgrund hi hi

Kramis

 
veronica johansson

veronica johansson

1 november 2011 20:16

Ååå vad kul :) Man blir så himla glad när man vinner :)
Stort grattis till dig :)
Kram

http://blogg.mama.nu/wavva

anette

1 november 2011 20:16

Ja det händer ju inte för ofta ;)

Kram

 
Jessica

Jessica

1 november 2011 21:06

Grattis! Det är alltid roligt när man vinner något. =) Speciellt något värdefullt. Glasögon är ju inte gratis, precis.

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

1 november 2011 21:15

Perfekt då grabbens glasögon är med i både bus & sport o lätt repas !!

 
Susanne

Susanne

2 november 2011 18:59

Nämen va kul, grattis!

http://kandy.se

anette

2 november 2011 19:05

Lite din förtjänst ju ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards