träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Onyttig Egentid ?!?

Av anette - 4 november 2011 18:24

Sitter jag och slickar mina sår ....... motionsloppet jag missar i morgon ......

Kan nog tänkas......eller bara ett oemotståndligt tillfälle !!

" Thank God I got some quality time to myself "

Gubben e på hockeymatch med grabben & tösen e på Halloweenfest.

Jag har huset för mig själv !!!!

Jag kan göra precis vad jag vill , spela wordfeud , googla , slappa , ja precis vad som faller mig in .

En obeskrivlig känsla !!!

Hör ni det , ge tusan i Bus eller Godis hos mig ;0)

 



 


 
 
Linda

Linda

4 november 2011 20:04

Vad mysigt, visst behöver man lite egentid ibland. Då blir man så mycket trevligare all den andra tiden :)

Tack så mycket goa du. Jag jobbar som handledare/instruktör/hjälp för människor som arbetstränar. Jag ska bla ha en smyckeskurs för tjejerna där så småningom.
Känns jätteroligt att få jobba, men tyvärr har flera akutbesök och onda symtom lagt lite lock på glädjen och energin. Förhoppningsvis hittar dom felet snart så man blir pigg igen :)

Ha en mysig "ensamkväll" hihi,

Kram kram

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

5 november 2011 10:59

Låter spännande vännen min

 
Mariette

Mariette

7 november 2011 06:16

Så härligt! Inte ofta man får tid till sig själv så.

Jag satt också ensam men fick visst besök, hittade min fina pumpa på gatan på morgonen och den var helt mosig. Trist när dom förstör!

http://mariettesrora.blogg.se

anette

7 november 2011 09:08

Det är bland det värsta jag vet när andra fördärvar för andra ;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards