träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

I´m checkin´in !!!

Av anette - 14 november 2011 14:37

Hej hopp i galopp !!

Mamma Jersmyr checkar in :0)

Tänk vad tiden går fort när man har kul , eller ? Vad har vi då gjort i helgen ? Svårt att gissa eller hur ?!? Hockeymatcher i lördags. Grabben fick stå över då han varit febrig. Tösens lag spelade sååå himla bra , tyvärr fick det en förlust med sig hem , men inget vi kommer hänga i julgranen :0)

Lördag kväll var det familjemys på hemmaplan med spel och snacks !

På söndagen var det minsann jhag som vaknade först !!! Att grabben sov till 09:00 hör inte till vanligheterna , härligt !!

Gubben fick farsdags frukost o lite presenter. Tyvärr blev det en hel massa bråk kidsen emellan som tog ut glädjen i kylan ....

Vi åkte bort till morfar med farsdagstårta o fikade o umgicks i hans nya lägenhet. Super fin o fräsch , helt nyrenoverad !

Hur såg er helg ut ???


Denna veckan kommer jag inte sitta här så mkt . Jag har fått vik fram till torsdag på förskolan , så utöver det ska det hinnas med alla vardagsbestyrer , middagsfix o tvättmaskiner .....

Precis som ett mamma liv ska vara , eller .... ???

Hade en helt underbar dag med utegruppen kan tilläggas - jag gillar detta yrket , men att börja läsa nu ??? Är ganska kluven !! Kanon väder denna vackra höstdag !!

Psst , hämta ut paket ikväll , gåvor till min goodiebag tävling ! Ni håller väl ögonen öppna ??


 




 


 
 
Ingen bild

grannfrun

14 november 2011 15:59

Klart du kan plugga! Du har ganska många år kvar att jobba... :)

anette

14 november 2011 17:31

vet ine om jag har tålamoden ...

 
Jeanette

Jeanette

14 november 2011 18:21

Välkåm back!
Ha en himla kul vecka!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

14 november 2011 18:23

söta du

krami tebax ;)

 
carina jonsson

carina jonsson

14 november 2011 23:02

Min helg gick i mys-tecknet :) 2 av mina syskon och den enes respektive var här så vi har partat och haft kul.JObba med barn är kul.Tror inte jag skulle vilja plugga igen MEN strongt gjort av dom som gör det och det är som sagt ALDRIG för sent.DU får ta en riktig funderar på saken :) kram

http://www.svartangel.n.nu

anette

15 november 2011 19:01

Japp , fundera ska jag verkligen

kramis

 
Mariette

Mariette

15 november 2011 10:30

Klart du ska sätta dig i skolbänken! Jag har pluggat MYCKET som vuxen och kan bara rekommendera det. Man får lite annat perspektiv på saker och ting.

http://mariettesrora.blogg.se

anette

15 november 2011 19:01

visst men har jag tålamoden ??? Har ju svårt att sitta still o bara göra EN sak åt gången ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards