träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Down to the ground

Av anette - 15 november 2011 17:50

Som jag skrev har jag vik dessa dagar . Jag gillar det helskarpt !!! Avdelningen är ju ute mån , tis samt torsdagar , så igår var vi ute och på fötter HELA min arbetstid !!! Jag hade mina enormt sköna Antistress kängor från Reiker som till råga är extra breda :0).


 


Man kan knappast begära mer eller ?? Hm .............. sulan är inte ergonomiskt utformad

kan jag säga !!

Den är ganska stum o hård och man känner sig lite plattfotad , men den e grymt skönt trots sina brister som jag till min fasa upptäckte i morse då jag steg upp !!! Du milde , det kändes som att gå på hårda kuddar , svullna fötter som inte alls ville stiga upp !!

De är fortfarande ömma men jag har haft en super kul dag på mitt vik så jag blundar , glömmer att de längst ner värker :0)

Jag har fixat till en Facebook sida till bloggen nu när jag ska dra igång en tävling !!

Håll utkik vänner !!


Myspys på ER alla , ska kika in hos er nu


 

 
 
Linda

Linda

15 november 2011 20:05

Åhh jaa sköna skor är ju helt enormt viktigt har jag märkt nu när man är igång i skorna hela dagarna. Jag är alldeles trött i fötterna när jag kommer hem och kan bara tänka mig hur du då känner som varit ute hela dagen, aj stackars tassar hihi. Skorna ser himla mysiga ut förresten!

Kram!

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

15 november 2011 20:07

Enormt sköna men kanske inte fö flera timmar i sträck ;(

 
Mariette

Mariette

16 november 2011 10:37

Ja, jag står redo att tävla!!

Så roligt att du trivs. Jag är också ute jättemycket på mitt jobb och jag tror att det gör gott mot förkylningar, depressioner o.s.v
Ha en skön dag på jobbet!

http://mariettesrora.blogg.se

anette

16 november 2011 17:31

Lycka till vännen , må bäste man vinna ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards