träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Friday I´m in love

Av anette - 18 november 2011 07:40

Grått och trist men lika glad e jag för det :0)

En fullspäckad ledig fredag  ligger oskriven framför mig .


 


Men jag kan lätt fylla en rad eller två. Man har ju skjutit en massa saker framför sig denna veckan så idag blir det

fix & trix på hemma plan och en massa ärenden !!

En vecka där Mr Hoover fått en semestervecka och vi har fått  dammiga husdjur !!

Börjar smått få lite julångest ...

Man har läst så många som redan e klara med sina julklappsinköp !!! Jag har inte ens skänkt dem en tanke ...

Usch fy , nu glömmer vi julstöket en stund o siktar inför denna dag " Carpe Diem "



Ha en wonderful day


 

 
 
Elly

Elly

18 november 2011 08:52

Trevlig och läsvärd blogg du har! Gillade påminnelsen om att inte glömma bort fågelmaten. :-)

http://lyckis.webblogg.se

anette

18 november 2011 09:43

Tack så mkt , kikar in hos dig ;)

 
terese

terese

18 november 2011 09:05

Hej vill bara lämna ett avtryck i din blogg för hit kommer jag igen för att ta del av det du skriver...Hoppas du får en bra fredag och bara så du vet så har jag inte börjat handla julklappar än tror det finns en viss charm med att ordna allt i sista minuten för så brukar det alltid bli för mig...
Kram

http://oetibommet.blogspot.com

anette

18 november 2011 09:40

Tack för titten o du e jätte välkommen tillbaka !!

 
maria

maria

18 november 2011 15:10

gillar det där med dagar som oskrivna blad. jag gillar lugnet och att ta det som det kommer ibland...vi har en julklapp till ett av barnen kvar, annars så ska vi inte handla så mycket till dem vuxna...
vill ha en njutningsfull och avslappnad jul..blir en del ångest här hemma inför jul...

må så gott <3
kramar maria

http://www.forsnetblogg.se/Maria

anette

18 november 2011 15:12

Ja tänk om man kunde haft fler sådana dagar !!! Njutningsfullt runt jul ska det vara ;)

kram

 
Jeanette

Jeanette

18 november 2011 17:43

Det där med barn och fritidsprogrammet låter ju perfekt om du gillar jobbet. Och plugga är också kul, såhär på äldre dar ;-)

Sv: visste att du skulle gilla din vardag bättre om du fick höra om min ;-) bjuder på den!

Kram och njut av helgen!

http://jeurima.blogspot.com

 
Linda

Linda

18 november 2011 19:24

Jaa dom där oskrivna dagarna är väl helt underbara! På något sätt lyckas dom dock fylla sig själva rätt snabbt hihi.

Äsch lite dammråttor gör bara hemmet mänskligt och trevligt :)

Kram kraam

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
marmor

marmor

18 november 2011 21:58

Hallå i stugan! Nu har jag haft en stunds läsning i dina inlägg.Har hänt många saker må jag säga*ler* Roligt att du jobbar med barn, kanske lite tröttsamt när man kids i din ålder*ler* Plugga på distans kanske är en bra grej för dig! Många tycker om att plugga så.Blev lite förvånad att du inte har fått julkänningar ännu, du som älskar julen!
Kramisar<3<3<3
Trevlig Helg!

http://marmor.zoomin.se

 
veronica johansson

veronica johansson

20 november 2011 20:47

Önskar dig också en underbar dag/ kväll. Hoppas att du har haft en fin helg?
Kram

http://blogg.mama.nu/wavva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards