träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Fluffiga lyckomoln :0)

Av anette - 24 november 2011 10:36

Dagbarn ??? Tro nu inte jag öppnat dagis verksamhet på hemmaplan ;0) , nädå så ligger det inte till. Däremot kommer jag fram till jul ha dagbarn att jobba med !!! Jag har fått vik timmar på förskolan där jag varit lite innan om ni minns . Jag blev så lycklig igår när de ringde . Tydligen är de mer än nöjda med mig som person och på mitt arbete !! Sen som grädden på moset kom ju info broschyrerna ang barn  - fritidsprogrammet på komvux . Nu känns det genast spännande till tusen !


Nu ska jag sväva fram på mina små fluffiga lyckomoln ;0)


 


 
 
Linda

Linda

24 november 2011 12:12

Men så roligt!! Jätteglad för din skull. Vad spännande det blir med härligt jobb och eventuellt plugg. Visst är det skoj när det händer saker! Ja iallafall om det är trevliga grejer som detta ^^

Kram kram

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

24 november 2011 17:08

Åh, grattis! Vad kul! Både med jobbet och de eventuella studierna. Det finns en mening med allt... :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

25 november 2011 07:49

Visst finns det en mening med allt , man ska bara våga hoppa på tåget när det kommer ;)

 
Susanne

Susanne

24 november 2011 18:12

Nämen va kul, stort grattis! Såklart är de nöjda med dig... fattas bara annat :-)

http://kandy.se

anette

25 november 2011 07:48

tackar tackar ;)

 
Mariette

Mariette

24 november 2011 18:31

Grattis! Vad kul! Ska bli spännande att se hur du kommer att göra sen... jobba...eller plugga =)
Ha en härlig kväll!

http://mariettesrora.blogg.se

anette

25 november 2011 07:48

ja du , nu e det beslut , beslut och planering. Men börjar med att följa hjärtat ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards