träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Vår luciamorgon

Av anette - 13 december 2011 15:19

Hemmabakade lussebullar , chokladmjölk o lucia firande på tv !!!

Varm &  sprakande brasa i kaminen !!


   

 
 
Linda

Linda

13 december 2011 18:34

Sååå mysigt det ser ut. Precis sån Lucia jag skulle vilja ha själv hihi.

Kram!

http://www.smyckenbyell.blogspot.comspot.com

 
Primrose

Primrose

13 december 2011 20:29

Mysigt .-)
KRAM och hoppas resten av Lucia dagen blev lika mysig!
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

13 december 2011 21:05

Myspys! :)

(En "fågel har viskat": du är extra lycklig idag - har det med jobb att göra, månne?)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

15 december 2011 11:27

visst e det spännande !!

 
Cajsa

Cajsa

15 december 2011 17:49

Hejsan hoppsan! :D
Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?
Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html
Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)
Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)
xx Cajsa

http://cjssong.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards