träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Ute är mörkt o kallt

Av anette - 17 december 2011 07:50

God morgon kära vänner , vinden den biter i och mörkt är det . Har precis varit iväg o köpt nybakta frallor. Mmmm ser verkligen fram emot frukosten. Ska koka lite ägg o fixa äggaröra. Japp har lite många ägg som går ut i datum hihi. Syrran var förbi igår och vi fick snackat lite om julmaten. Vi firar i vanlig ordning hos oss. I år kommer vi även få ha Ninas trolovade med oss , välkommen till vår jul Robin ;).

Idag står det hockeymatch på dagordningen , kompislek o lite shopping. Måste fixa de sista klapparna o införskaffa lite hyacinter !!

Julgranen är nu på plats , betydligt mindre än den brukar hm ...... mer än hälften av julgranskulorna ligger fortf i lådorna .... men men den blev ju fin ändå !!


Vad ska ni hitta på denna lördagen ??


 



 

 
 
Jeanette

Jeanette

17 december 2011 13:25

Granen ser inte så liten ut!!
Hoppas ni får fixat allt det där i dag så kan du njuta i lugn och ro sista veckan innan jul ;-)
Själv har jag tränat och käkat lunch. Snart blir det en promenad till Plantagen och köpa en blomma som ska med ikväll, vi ska till vänner på middag. Så det är en mycket lugn lördag!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

 
marmor

marmor

17 december 2011 15:35

Härligt med julgranen på plats! Har hänt mycket sedan förra besöket! Mysigt med pepparkaksbaket. det gillar barnen förstår jag*ler* Vi skall fira julafton hos dottern, med svärföräldrar och allt. Vi är alltid utspridda på julen, det är många som skall dela på sig. Yngsta sonen firar i Thailand med familj. Äldsta sonen med hans svärföräldrar.Tyvärr så blir det så här när barnen blir stora*ler* Så håll i dina så länge det går*ler*
Ha en fin lördag!
Kramisar<3<3<3

http://marmor.zoomin.se

 
veronica johansson

veronica johansson

19 december 2011 08:03

Vad mysigt <3 Julgranen är verkligen pricken över Ièt :)
Önskar dig en supermysig dag
Kram

http://blogg.mama.nu/wavva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards