träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Aftonssvammel

Av anette - 17 december 2011 16:47

 


Ja så var det lördag kväll , var tog denna dagen vägen ??? Jag har i allafall stått i butiks köer !?!

Men nu e gubbens klapp fixad , pustar ut ..... ;) och julblommor införskaffade. Brukar fixa arrangemangen själv då jag tycker det är kul men i år fick de bli köpegrupp :) !

Har precis stått på ishallen o hejat på kidsen ! Loppan stod som målvakt idag och jag tyckte hon var grym ..... ingen rädsla där inte , men det blev förlust denna match ....

Grabbens lag gick oxå hem med en förlust i bakfickan . Grabben spelade back och jag personligen tyckte han gjorde bra ifrån sig , han kämpar på med sina små korta ben och han har blivit riktgt snabb. Kändes som om det var ett snäppet tuffare motstånd denna gång ... ja inte vet jag ..... , men i slutändan ska de ju faktiskt ha haft kul eller hur ?


Ha en fortsatt toppen kväll , det ska jag , ett glas rött och lite mys med familjen.


 




Ps

Glöm inte min

 

kolla uppe till höger ;)

 
 
Primrose

Primrose

17 december 2011 19:49

Tuff tjej! Stå i mål verkar rätt läskigt tycker jag. Fin julgrupp.
Har julhandlat idag, vi hittade EN julklapp!
Herregud säger jag.
På tal om hundhåren, jag fick panik!!!!!!!
Ha det FINT! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Mariette

Mariette

18 december 2011 14:29

Fullt upp ser jag =)
Du verkar helt beredd på jul nu... allt klart eller?

http://mariettesrora.blogg.se

anette

19 december 2011 07:09

Nä , jag har inköp av julmaten kvar o lite julgodis. Hade även varit kul om jag hittade något mysigt plagg att ha på !!!

 
Linda

Linda

20 december 2011 01:55

Hej vännen,
förlåt att jag är så dålig på att kommentera för stunden. Jag sitter knappt vid datorn. men det går väl upp o ner det där..

Ja klart det är viktigast att dom har roligt, det är väl själva grunden för att de ska vilja fortsätta när de blir äldre tror jag :)

Hoppas du haft en fin fjärde advent!
Många kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.comspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards