träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Julgodis och köpemad

Av anette - 21 december 2011 08:46

Vi har jullov och utanför fönstret dalar små vita luddiga ting !! Vilken julkänsla jag fick med

en gång .... Not ..............

grabben e magsjuk igen ?!?

Jag sa ju det , vi ligger säkert till jul , med tanke på alla bacillusker som

härjat på min arbetsplats !!!

Allt blir nu försenat .... eftersom det är första julen som gubben min jobbar heltid får allt skötas o fixas kvällstid...... vilket i sin tur kan kollidera med kidsens aktiviteter.

Men gubben håller lunch hemma så jag hinner susa iväg o köpa julmaten !

Sen ska det böras julgodis i stora lass !! Synd om grabben som missar detta , men vi får ju göra lite när han e frisk ! Vilket hav av godis det kommer bli. Min bloggvän Jesson tipsade om Rockey Roads så det ska testas !! Så nu hoppar jag ur nattsärk o raggisar o kör på med julstressen ;)


Ha det fint vänner


 

 
 
Linda

Linda

21 december 2011 09:17

Nämen stackarn, att vara magsjuk är ju hemskt. Bland det värsta som finns :/ Hoppas han kryar på sig fort och att ni andra klarar er från smitta.

Vi ska baka lite julgodis imorgon. Tänkte också testa rocky road, det verkar ju sååå smaskigt :D

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.comspot.com

anette

21 december 2011 09:33

Ja nu vill vi vara friska !!! Visst låter de smarriga !! Lycka till med ditt julgodis ;)

kramis

 
Jeanette

Jeanette

21 december 2011 14:01

Shit vad trist med magsjukan, krya på honom!

Jag har minskat mycket på mitt julgodis, någon måste ju äta upp det och jag behöver inte så mycket. Lagom är bäst..

Ha en skön onsdag /Kramar utan bacillusker ;-)

http://jeurima.blogspot.com

anette

21 december 2011 15:04

JAG BRUKAR INTE HELLER ÄTA SÅ MKT SÅ NÄSTA ÅR SKA DE NOG DRAS IN HÄR MED ;)

Ha det bäst vännen
kram kram

 
Frugan

Frugan

21 december 2011 18:35

usch stackarn, hoppas att han blir frisk snart =(
Du får inte stressa allt för mycket iaf, det är inte bra =)
ALLA pratar om dessa Rocky roads (?) så det MÅSTE jag testa.

Kram

http://www.frugan.nu

anette

21 december 2011 18:49

halloj , kul att du hittade hit !!!
jag kikar in hos dig :)

 
Jessica

Jessica

21 december 2011 21:14

Åh nej, inte sjuk till jul! Men det är ju ett par dagar kvar till julafton så kryar sonen på sig snabbt kan man ju alltid hoppas att ni andra står pall och att alla mår bra på självaste dopparedan. =)

(Ska bli spännande att höra vad du och din familj tycker om Rocky Roaden. Mmm...)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

22 december 2011 11:02

Han e mkt piggare nu , så nu hoppas vi att vi andra slipper eländet !!!!
De luktar ju så gott , ska vänta o smaka tills julafton ;0) !!!

Kram

 
Ida

Ida

21 december 2011 22:31

Hoppas ni håller er friska!

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards